Tristdag

Tjeena!

Imorse trodde man ju  inte att det skulle bli sol ellerhur? Det småduggade och var mulet, och då blir man ju på toppenhumör! Jippie!

När jag kom till skolan var mitt hår alldeles fuktigt och jag var desseutom sen, dagen blev bara bättre och bättre! Desseutom så läste jag ut "Så länge vi båda andas" Fan. Rent ut sagt. + att nu måste jag plugga till båda So och No, men jag antar att jag får skylla mig själv, jag har skutit på det så mycket.... Och det har resulterat i att jag har pluggat till så i cirkus 3 dagar, och no...? Inga! Panik!

Imorgon skulle jag och conne gåttt på bio, men jag tror inte det blir av, vi ska nog vänta tills wildchild eller en shoppaholic kommer ut ;)

Men nu: Plugg!

Negativa dagar:

Morrdag
Tristdag
Ontdag
Tokdag
Fegdag
Lögndag
Surdag´

När jag är på dåligt humör kallar jag dagarna för dethär, som sagt: vänj er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0