Sommartid... blä!

Tjoo!

Idag började morgonen som ett helvette! Har ju inte ställt om sig till sommartiden än, så egentligen gick man ju upp 5:30.... kuul...! Och igår kunde jag inte sova heller... gick ju egentligen och lade sig 21:30....

Nej, vet ni? Jag bara skojar =) Okej, jo, jag hatar sommartid och så, och det är en hemsk omställning, nu är klockan t.ex. egentligen 18:00, men nu har vi ju ställt om så den är 19:00.... Känns som att hela kvällen försvinner ju! Men, igår kunde jag faktiskt somna, jag var dödstrött, och imorse vare så tidigt så jag hann inte känna efter om jag var trött....

Dagen började med matte, och jag kunde som vanligt inte pallra mig dit i tid, jag måste verkligen skärpa mig!! Men sedan fick jag reda på att jag fått alla rätt på diagnosen, och då blir man ju genast på bra humör!

På gympan körde vi badminton/tennis, badminton för min del, en apa kör tennis bättre än jag... =) Körde med hagis först, å de va skitkul, för han träffade ju alla bollar eftersom han går på badminton... =) sen kom albin, leo och gustaf, och dom körde på blodigt allvar, så de va inte lika kul ju ;)

Men nu ska jag kolla på Love acculey (säkert felstavat xD) Guuu, va jag verkar som en filmoman! =) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0