Lite skryt

Jag kan inte fatta att imorgon vid denhär tiden landar på Kreta! Chanias flygplats, det är nytt ;) Vi har alltid åkt till samma ställe; Makrigialos på Kretas östra sida. Där har vi varit 8 gånger tror jag... Men nu är det nytt! Haha, nu kör vi västra sidan istället! Nej för fan, ingen geografi nu... Planet lyfter ialf 20:00 svensk tid och landar 01:00 Grekisk tid (kan ni då säga hur många timmar det tar att flyga dit? Haha! Skoja bara, men nu har vi kört både geografi och matte! Jag håller igång er ;))   Perfekt tid... Menmen, det känns väldigt skönt att ha hela dagen på sig att packa klart och så!
Idag har jag fört varit på kampan med Andreas och Mickan, sen gick hon och jag upp til fältan och köpte lite grejor. När hon gått gick jag ttill biblioteket, måste ju ha lite att läsa i solen vet ni ;) Haha! Sen kom mamma och mötte mig när hon slutat jobbet, då blev det ännu lite mer grejor :) Speciellt till Grekland... Det jag köpte (hoppas det inte verkar som att jag skryter!)
Strandväska (mönster med små blommor, ni vet ett sånt med svart bakgrund och vita och räda blommor. med en rosa roset runt, det är lite svårt att förklara...)
Gul- och vitrandig bikini
Gossipgirl - Ni vet att ni älskar mig
Frida - sommarspecial
Sandaler (lite gladiatorinspirerade)

Allt jag köpte är till resan!   Men det är så typiskt, nu vill jag ju att det ska vara regn och rusk i sverige! Men jag kan ju klå er med att det just nu, alltså klockan 00 är 29C! HA! XD Ska bli så jävla skönt att bada i havet!! Gaaah!

Men nu känner jag att jag har skrytit nog, och om jag inte skriver imorgon så hörs vi om två veckor! Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0