Twilight-länk!

Hej! Ville bara informera er om att jag nu gjort det som några kanske väntat på: Jag har skapat en Twilight-länk! Jag har bara skutit upp det hela tiden, det var ju så många inlägg! 52 om Twilight! Fatta... Sen 22 februari, då var första gången jag läste dem! Mamma ångrar nog att hon gav mig dem i födelsedagspresent!
I alla fall: Nu kan alla Twilightälskare bara klicka på länken, och de som bara tycker det är tråkigt att läsa om kan bara kolla under länken "Elin's" (allmänt) så gallras alla twilightinläggbort, bra va? Fast jag kan inte lova att det bli mycket kvar... För jag har även inlägg där twilight bara näms i någon mening där också! Men ändå, alla blir nöjda och glada!



Idag var det klassens dag; Vi var ute och hade picknick och spelade brännboll, mentorsgrupperna mot varann =) Haha, vi vann :) (ofc) Ikväll blir det klasspicknick haha, igen! Familjen kan då följa med, men ingen i min familj kan, mobbat! Menmen, det ser ut som att det kommer börja regna när som helst så det kanske blir inställt.... Tänk om det småduggar, då vet man ju inte om man ska eller inte ska gå?? Typiskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0