Sommarlov!

Åh vad härligt med sommarlov!! Jag kan inte fatta det! Det kommer nog på onsdag eller något.... Det var uppehåll messta delen av tiden så det gick ju bra, men när vi kom ut ur kyrkan så sspöregnade det, jag visste att det var att utmana ödet att ta mina icke-vattentåliga skor, menmen... Självklart glömde jag ta en bild på klänningen också.. hehe :) men jag kan ju visa nån annan gång... Forgive me!
Jag kommer vara börta från och till på sommarlovet, men ni får en förvarning när jag  åker ;) Haha, jag tror inte heller att jag kommer få så många läsare under lovet, så jag drar ner på bloggandet lite allmänt också!

Ha ett riktigt bra lov nu hörrni! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0