Sommar!

Trodde först jag kommigt till fel sida, de har gjort om blogg.se ju! Haha, jag är lite efter, men jag kom hem först för nån timme sen... Jag ska gå och lägga mig nu, så jag berättar väll lite om vistelsen imorgon ;) Planerna imorgon: Ska till kampementsbadet med Mickan, men stackarn glömde solkrämen idag och är helt bränd över armarna, så hon måste ha en långärmad på sig :( Hell..
Michel Jackson är död, fan va hemskt, exakt som min pappa fick han, fast Michel hade inte turen på sin sida.. Har lite svårt att föreställa mig att scary-michel inte finns mer...

Som sagt, jag skriver mer om landet sedan, men jag säger bara dethär för tillfället:

Sommaren känns verkligen
när man sitter i en solstol och proppar i sig glass för glatta livet,
man badar ca 3 ggr per dag,
Johan kommer förbi en sväng och väsnas med sin mc,
solen steker så man har svårt att förestella sig att det är sverige,
man hoppar studsmatta till 00:00
och äter jordgubbstårta!


Några äkta sommar-händelser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0