Skit också.

Känner mig som en skådespelare i en film. Sitter som de brukar göra, med böcker över hela bordet och en kopp te vid sidan... Suck. Jag vill gå och lägga mig, jag är dödstrött! Och grädden på moset är att jag ändå ska göra omprovet i matte imorgon... Jag fick 34/40, men Sören (mattelärare) frågade alla "Ni har ett val, om ni vill ha hemprov eller inte" Men det kändes som att han tyckte jag skulle göra det... Nej jag vet inte! Ångest!! Jag kan inget om valuta, det var det jag fick fel på, så tänk om det går åt skogen! Jag pratar med honom imorgon! Ångest! Plus att jag har ont i huvudet. Jag måste göra So, men jag vill verkligen bara bädda ner mig i sängen och se på Twilight...

Dethär går åt helvette! "Fightless Bird" lugnar ner mig. Godnatt och sov så jävla gott alla människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0