New moon trailern

Vet att jag har sagt dethär till några annan, men nu publiserar jag mina tankar! Ni vet i New moon trailerna, slutet där Jacob förvanlas till en varulv, och jag sa, konstigt att de har ändrat så mycket. Jag har tittat typ 100 gr nu, och lagt märke till två saker som gjort mig säker på att det är 2 ihopklippta scener:
1. Bella har olika kläder på sig; ett när hon är med Laurent, och ett ombyte när hon springer och skriker "Jake run!"
2. När Jacob först är filmad har han ingen tröja, men när han hoppar över henne har han en tröja!

Första scenen är alltså när hon står på ängen och pratar med Laurent (sedan kommer ju vargarna, men då vet hon inte att det är Jake. Och andra scenen så har Paul (en annan varulv) försökt döda henne, och Jacob hoppar fram! =)

Här kan ni se den igen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0