Kontaktlinser

Jo; jag lovade ju att berätta om optikern:

Det är ju så att i sommar tänkte jag ha linser, eftersom att det blir enklast när man ska bada och så, eftersom att jag ser så pass dåligt utan glasögon... Idag skulle jag gå och prova om jag kunde ha det, om det gick bra att sätta in och ta ut o.s.v. Och det gick toppen! Jag kunde sätta in dem och ta ut dem =) nu kanske ni tänker: vadå, är det så himla svårt eller? och: ja det är det! hur många kan gnida fingret mot ögat utan att blinka: grattis, ni kan sätta in en lins enkelt! Ni som inte kan det, grattis, ni är normala! =) Menmen, han sa att jag var godkänd, och jag fick med mig linser för 10 dagar, så jag ska prova att ha, och om det går bra (JA!) så bokar man in en tid i veckan och får fler liser, om det inte går bra, bokar man ändå en koll ;) men då får man en annan sort och så.... Men jag hade linserna när jgág gick därifrån och har haft dem hela kvällen, och det har gått bra! Så dethär kommer lösa sig tror jag! Känns så jävla bra nu asså! Men det var så konstigt att se bra utan glasögon :S

I morgon är det skolavsluting! Och det ska regna... Men vi ska ju vara inne den messta av tiden så vafan! Jag ska ha en superfin klänning från Indiska, och idag så köpte jag en kofta att ha också :) så dethär blir nog bra! Jag börjar klockan 10 imorgon, så jag ska lägga mig nu, så man har en bra grud att jobba på imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0