Jag var tvungen...

Två tjejer ~15 står och pratar entusiastiskt.
Tjej 1: Oh my god, har du sett de nya bilderna på Robert Pattinson? Han har ingen tröja!
Båda tjejerna gör ett fan-tjut.
Tjej 2: Jaa! Helt underbara! Och det verkar som om han vart på gymmet lite också, shit vilka magmuskler, sexpack. Det hade han inte förut.
Tjej 1: Nä, verkligen inte. Oooh, han är så het! Typ snyggaste snyggingen av dem alla!
Tjejerna skrattar. Det blir tyst ett litet tag.
Tjej 2 (fundersamt): Du... har du läst den där tjuvlyssningen på Tjuvlyssnat, med den där killen som säger att hela mänskligheten kommer dö ut för att vi tjejer kommer vägra ha sex med någon som inte är Robert Pattinson?
Tjej 1: Aaah.
Tjej 2: Alltså... jag tror fan det stämmer.


(Tjuvlyssningen)

En tjej och en kille ~18 sitter och äter.
Tjejen: Jag är förresten kär!
Killen: Oj, det gick fort. Tell me the story!
Tjejen: Jag såg på Twilight och nu är jag helt kär i Robert Pattinson...
Killen (uppgivet): Nej, inte du också! Vi män får faktiskt komplex!
Tjejen (drömmande): Han är så sexig, nu vill jag verkligen ha en vampyrkille.
Killen: Jag vet inte en enda tjej som inte har blivit förvrängd av den där jävla vampyrfilmen. Den borde fan förbjudas, den rubbar liksom hela ekosystemet av människor. Det är inte så att vi kommer dö ut av kärnvapenkrig eller växthuseffekten, ni kvinnor kommer vägra ha sex med män bara för att de inte är Robert Pattinson!


HAHA!!

En man ∼35 har precis registrerat sin resa och är på väg bak i bussen.
Busschauffören (∼30): Hej, vill du prata lite?
Mannen (förvånat): Va?
Chauffören: Vill du prata lite? Det blir så tråkigt att bara lyssna på radion du vet...
Mannen: Eh...
Chauffören: Ja, vill du tjöta lite? Det blir ju så tråkigt annars. Tiden går ju så långsamt.
Mannen (tvekande): Jaha... Okej då.
Mannen sätter sig längst fram i bussen.
Chauffören: Ja, en del blir så förvånade när man frågar om de vill tjöta lite. He he...
Mannen: Okej...
Det blir lite spänd stämning.
Chauffören: Jaha... Vad har du gjort i helgen då?

En pojke ~7 vänder sig till medelålders kvinna med en fransk bulldog.
Pojken (nyfiket): Är hunden snäll?
Kvinnan (ler stort): Ja, jättesnäll...
Pojken: Bra, för annars kan han få en spruta så han dör.

Från http://www.tjuvlyssnat.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0