.

Hejsan!

Gissa om jag blev irriterad igår kväll? Jag skulle skriva ett inlägg och då var det så att internet inte fungerade... Men jag förstår nu att det var för att jag råkat trycka på en knapp.. hehe...
Men gissa vad jag ville skriva om?? Jo: gissa vad som gjorde min kväll? DHW hade extra långt avsnitt och det var så spännande så jag höll på att dööö!! Det slog lugnt orkanen! Jag hoppas att ni tittade? *sträng* Annars måste ni se reprisen på söndag 15:15! Loova? Snälla! Haha, nepp. Idag har jag inte gjort något spc... Var lite med Mickan nu på eftermiddan, och nu ska jag packa och städa i mitt rum.... Imorgon åker vi till landet. 8:15 har jag tid hos tandregleringen... och när jag är klar där kommer familjen med bilen och plockar upp mig sen åker vi iväg, så dethär blir sista inlägget innan det! Vi kommer hem torsdag kväll, och sen på lördagen åker vi till Kreta!!! Gaah! Längtar såå mycket!

Ha en bra sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0