Djingis Khan

Hejhej!

Jag har precis kommigt hem från en middan på Djingis Khan med familjen! Supermysigt :) Lägger upp bilder sen.
Vi började 9:30 idag, skönt! Japp, sen flöt väll dagen på som vanligt, supergod lunch =) lasagne :p mums! XD

På måndag åker vi till kungsberget och åker skidor, 6:am 7:an 8:an och 9:an, det ska bli riktigt kul! Bussarna åker från skolan 7:00... hehe... men jag har märkt att när man går upp riktigt tidigt, eller tjaaa, 6-7 på morgonen, så blir man pigg efter ett tag, men gissa vem som kommer vara trött på tisdagen? =) kommer typ gå i dvala den dagen ? =) hihi

I helgen ska vi på middag hos min moster, eller hon hos oss =) venne riktigt.... tsss     Mickan ska sova över, och jag ska se i taket lyser stjärnorna har jag bestämt! Vet inte vem jag ska se den me för mickan ville inte se den? :( har frågat mickan b, och hon kanske kan, men hon visste inte riktigt, och Ellie svarar inte på mobilen? Ellie, svara fan! haha, men i värsta fall får jag väll se den själv då! =) haha!

Här kommer lite bilder:


Såhär såg det ut....


Vi satt här uppe! (huvet som man ser är dårå min lillebror.. <3)


man kunde välja färdiga rätter...


... eller olika saker, okey denhär bilder suger, jag vet, men jag kan ju säga
vad det fanns å  välja på, eller lite av det, för jag kmr inte ihål allt =) De fanns
tex: bläckfick, lammkött, kyckling, fläskkött, räkor, sockerärtor, vattenkastanger,
nudlar, bambuskott, champinjoner, brockoli är bara några av sakerna!


sen fick man välja sås, och sen wookade dom det åt en! Jag valde
jordnötssås, haha nä skoja, jag är tok allergisk mot jordnötter, och det
fanns en sås med det i och jag var orolig för det eftersom att de wookar
allt på samma ställe, men när jag sa att jag var allergisk tog dom min
portion avsides, de hade tydligen en platta för anti-nöt-portioner, superbra
för jag får offta oroa mig på resturang! fräsht äre också, att de lagar till
maten direkt!


men det bästa var såklart efterrätten! Dålig bild, men det fanns massor
att välja på! Vaniljglass, som man sedan tog sirat på *slurp* melon (både
honungsmelon, nätmelon och vattenmelon), vindruvor (röda och gröna),
aprikotshalvor, annanas, clementin, banan, och mycket mer!
Superslurp säger jag bara!!


Det var jättehärligt ialf, men nu ska jag gå och lägga mig :) go'natt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0