Torsdag 21:41

Hejsan hoppsan i lingonskogen!

Idag har varit en toppendag! (nästan) Hehe, jag vaknade 6:30 av att min väckarklocka ringde som vanligt, inte kul! Ja jag somnade ialf om och sov till 8:30 kanske, kommer inte riktigt ihåg. Jaa, då  gick jag upp och dushade, åt frukost, det vanliga =) Vi bö Men matte är helt okej, eller mer än okej, för det är ett ämne som jag inte är hopplös på haha! Sen hade vi lunch rjade 10:20 eftersom att våran So var inställd! (vi brukar ha sovmorgon till 9:30, men gu va härligt!!) Sen var det skolan, matte.(!) ha ha jag var ganska hungrig, vilket var konstigt eftersom att jag precis ätit frukost... =) sen hade vi bild (favoritämne) efter det franska (hatämne, suger på det :P) svenska, sen slutade vi! 15:20, men det var inte een lång skoldag direkt... Jag gick direkt hem, för jag skulle träffa mickan <3 haha, vi spelade wii, hon hade alldrig kört det förut, så det såg riktigt skojigt ut, jag tog massa kort, jag kaaanske lägger ut nån bild :) kanske!  När hon gått hem så åt vi middag, pasta och köttbullar, för mamma var fortfarande på jobbet :) Jaa, vad gjorde jag sen...? Jo! Jag satte mig med engalska piss-läxan.. Men nu är jag klar och klockan är tio, jahapp, då gör jag mig snart iordning och läser då...!

Här bjuder jag på ett gott skratt (vi körde boxning på wii.. alla som kört det vet hur konstiga miner man gör)






Haha, jag tog dig!


Jag kommer igen!



Jag vann tillslut och gjorde min segerpose =)


Men du fuskade! Jag visste inte att man kunde köra en från sidan ju!



Men nu ska jag göra mig  iordning, godnatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0