Tisdag 19:59

Hejsan, ledsen för dålig uppdatering men internet funkar inte på min data, så jag är inna på pappas nu...
Idag var det den s.k. fruktade mördardagen! Haha, vi har SÅ mkt lektioner! Denhär veckan är det stress, stress, stress! Vi har so-prov, engelskaprojekt, ska börja me ett franskeprojekt, noprojekt! asså jag måste säga åt mig själv att andas djupt haha! =) men det ska nog gå, är klar med no:n och har börjar med so:n, engelskan är oxå klar...! Jag harlite dåligt samvete, men jag SKA kolla på top modell! sådetså! Eftersom att datan krånglar så får jag lägga upp dagens outfit imorn, om det funkar då vill säga... =) hahaa!

Men nu börjar top modell! hejsvej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0