Tillbaka till civilicationen!

Hejsan hejsan!

Nu har vi kommit hem från ett underbart jullov! Nu klarar jag mig här i snö-fria stockholm, jag har redan fått min beskäda del av snö så det räcker! Har åkt skidor över jul i Järvsö, och skridskor över nyår på landet! Härligt!
Hoppas att ni har haft ett bra jullov och fått många julklappar! Jag fick mycket som jag önskat mig, men viktigast av allt: denhär datorn, jag har aldrig haft en egen dator förut så jag är helnöjd!

Nu är vi i allafall hemma  igen, från en fem timmar lång bilresa.... yeessss.... sov typ hela vägen... Men det känns skönt att vara tillbaka till storstan iallafall, imorgon ska jag gå på mellandagsrean och fynda! Jag ska också klippa mig, har inte gjort det på jättelänge så det är nog dags nu... Men det är så att jag hatar att gå till frissan för jag går aldrig nöjd därifrån, vi får hoppas att det ändras till imorgon... =)


Men nu ska jag packa upp: och det är väääldigt mycket, men vi har ju varit borta i fan 2 veckor!
Ha det bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0