Söndag 22:05

Tjabba tjena (hallå) !

Idag har varit en toppendag! Jag väcktes 10:30 av min kära mor... =) hehe, vi skulle ut och åka skridskor på en sjö som jag nu har glömt vad den heter... jaja, spelar roll. Jag gick upp och åt frukost, en kopp te och en tunnbrörulle me ost och paprika, mumma :p Ja, efter nån timme eller så, så bar det av =) när vi kom dit så blåste det supermkt :S "banan" var 5,7 km lång, men det var liksom inte en runda, utan man vände bara. Vi hade medvind först, innan vi vände, man behövde inte ens ta nåra skär, man kunde bara stå helt still :) de va kul hehe, men på tillbaka vägen tog det typ dubbelt så lång tid, och vi såg en jättesöt hund, och dens mattte kastade en pinnde, och den kuta efter och halkade lite, och när den tog pinnen så ramla den omkull och låg där på mage, den var så söt! =)     Det var lite läskigt för vi såg också en som ramlade omkull, och det kom ambulans och brandkår och dom bar ut en bår och så ... men han var vid medventande ialf, men de va lite creepy... När vi åkt klart kom pappa och hämtade oss (han åker inte skridskor) när vi kom hem så spelade jag lite wii (a), vi åt middag och jag tog en låååång dush =) Sen kom jag på att jag har en läxa tills imorn :S hehe, ja men det var inte så mkt, 9 sidor i so-boken, så det var inte så farligt ändå.. nu sitter jag här och ska väll snart borsta tänderna =)  Om ni undrar så är anledningen till att jag inte lägger upp dagens outfit på helgerna att jag går mest runt i mjukisbyxor och så då.. hehe, men nu ska jag göra mig iordning godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0