Söndag 21:54

Hejsan!

Nu har jag packat ihop mina grejer som ska med till gympan imron, kläderna jag ska ha på mig och så ´har jag försökt kolla upp om vi har skridskor på gymoan, men de står inte på hemsidan? Det står var vi är och så fram till vecka 54 men det blir man ju inte klokare av? jag har ialf laggt fram en hög med "skridskokläder" Jag tycker att jag är himla duktig ha ha :) Ja, så har jag tagit på mig pyjamasen och borstat tänderna, så jag är klar för kojsen! Men jag ska inte lägga mig riktigt än, ska läsa lite först =) Jag är verkligen beroende av att läsa, om jag inte har en bok så måste jag hitta en, annars blir jag förtvivlad ha ha. Just nu stafettläser jag alla systrar i jeans böckerna som jag fick i julklapp, dom e superbra! Jag började i torsdags med ettan, nu är jag på den tredje! Jag kommer bli sur när dom e slut ;) Jusste, jag vet att jag sa att jag skulle börja med dagens outfilt, men asså nu på helgen har jag inte gjort något speciellt, så jag har bara haft jeans eller mjukisballor och en topp.... men imorn börjar jag, om vi fixat kamran tills dess, he he den passar inte riktigt ihop med min data, men om vi inte fixat de så ska jag förklara..... hehe

Sov gott alla människor! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0