Söndag 14:15

Tjena!

Nu har jag vaknat ordentligt, ätit frukost och gjort mig iordning, läst lite, dragit mig i sängen.... =) mamma och andreas har varit ute med andreas kompis och hans mamma som är kompis med min mamma hehe. Idag så vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, halva dan har ju redan gått ha ha! Jag måste kolla upp var vi har gympa imorn, vi kanske ska åka skridskor? Men våran gympalärare har inte lagt upp schemat så jag vet inte :S aja, om vi ska det så är det bara för mig att gå hem och hämta skridskorna =) jag bor ju inte så långt bort precis....

Ni kanske har sett att jag har fixat en ipod uppe i vänsta hörnet? (under progilbilden) jag har bara tretton låtar, i princip alla är av amy mcdonald, jag älskar hennes låtar! (har hennes skiva..) det är bara att bläddra runt lite, elller pausa om man inte vill ha nån musik hehe, om du är musikhatare, eller bara hatar min musikstil ;)

Men nu ska jag käka lite frukt till "lunch" hehe....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0