Söndag 15:42

Nu har jag inget att göra, så jag lägger upp en liten lista på min julklappar :) dom e inte i nån speciell ordning, bara vilka jag kommer på först :)

Av mamma och pappa:
Wii (Andreas och jag tillsammans)
Fly High Mexx, parfym, bodylotion och dushkräm, luktar supergått!
Olika sminkborstar, till rouge, puder, läppar, ögon o.s.v
En dator, bärbar, älskar den!
Mobil, superbra den me :)
Resa till järvsö, superhärligt med snö och skidor!
Skiva med Amy McDonald, hade önskat mig den!
Almanacka med söta djurungar, supergulliga
Skidjacka, superläcker!
MiaOchKlara, mamma och jag har följt den serien jättelänge, den är så klockren!
En klocka att ha på skrivbordet, finfin =)
Läppbalsam pink grapefruit-från the body shop. luktar supergott, och det funkar! :)

Av Andreas:
Låt den rätte komma in
, den hade jag önskat mig :)
Ett läppglans
Rouge
(Min lillebror är världens sötaste!)

Av mormor och morfar:
500 kr
, yeeees! Dom gav ändå 500 spänn till alla sina barnbarn, vilket är 7 stycken så jag tycker att de var riktigt snälla!
Bokmärke på papyrusrulle med heroglyfer, ascoolt!  (de har varit i egypten)
Halsband från egypten, sött

Av Susse (moster):
Alla systrar i jeans böcker, hade önskat mig dom :)

Av Herman och Matilda (kusiner):
Två värmeljus i form av kottar, jättesöta!
Dushkräm, deo, och läppglans, NIVEA, luktar supergott!

Av Micaela:
Doftljus i form av massa röda rosor
, superfint, passar perfekt till mitt rum :)

Av Mikaela:
En jättefin ask med handmålade blommor på utsidan och en tvål i form av en näckros innuti!

Av Malm's:
Tre parfymer + en jättefin ask från Victorias secret, luktar supergått!

Det var nog allt! ha det bra! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0