Måndag 21:28

idag var en ren skitdag i skolan.... måndag, ush.. Katinka somnade t.o.m bedvid mig på So:n haha! Efter skolan var jag med Elsa och Jossan, vi köpte hem fika och kollade på tv :) och så hjälpte jag Elsa lite med att fixa ipod på bloggen. Asså det är ganska många som frågar mig saker om bloggen, ska jag lägga in en kategori där jag skriver hur man fixar lite grejer på bloggen och så? Kommentera isåfall dethär inlägget, annars händer ingenting! :) Jag gick hem ifrån Elsa typ halv sex, då mötte jag upp mamma som precis slutat jobbet vid karlaplan så hade vi lite sälskap hem (a) sen dess har jag bara ätit, kollat på sex and the city, och gjort engelskaläxan...

Ska bara ladda upp dagens outfilt! Ge mig 15 minuter så har ni en uppdatering! :)
HATAR DENHÄR KAMERAN! DEN LADDAR NER ALLA KORT SOM FINNS, D.V.S 387 ST! ÅÅÅÅÅHHHH!

Kommentarer
Postat av: constance

jaaa gör det! =)

2009-01-13 @ 15:18:19
URL: http://conne.blogg.se/
Postat av: constance

jaaa gör det! =)

2009-01-13 @ 15:18:32
URL: http://conne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0