Lördag 21:27

vet att jag sa att jag skulle stänga av datan, men jag kunde inte låta bli att lägga upp dethär testet (A)

Vad heter du? Elin
I mellannamn? Ingela Elisabeth
Vart bor du? östermalm
Trivs du där? mjarå
Brukar du läsa horoskop? nä, eller jo ibland, i FRIDA =) men jag tror inte på dom hehe
Har du körkort? nä, om 4 år :)
Favoritdjur? jag gillar alla djur :) utom ödlot å sånt ha ha
Vad spenderar du dina pengar på? kläder, smink, sims, o.s.v, men jag kan kontrollera mina pengar ha ha, just nu har jag 4000, så jag slösar ju inte precis!
Festar du? ibland
Brukar du bli för full? har aldrig druckit (a)
Antal kuddar i sängen? 3 vanliga, en avlång, fem "soffkuddar" och två som jag gjort själv, juste och en luddig sak, hur mång blir det...?
Kan du baka bullar? ja då
Bläck eller blyerts? blyerts
Mc donald's eller burger king? burger king
Är du allergisk mot något? japp, mycket
Äger du ett busskort? nej, bara bussremsa, jag åker i princip aldrig buss..
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? jag tycker inte mjölk är speciellt gått, men när jag ddricker det (för att de e nyttigt) så dricker jag blå
Hur ser du ut idag? eftersom det ör helg så har jag bara jeans och en blus..
Nästa mål i ditt liv? palla....
Vad såg du senast på tv? are you smarter than a fifthgrater
Hur svarar du i mobilen? hallå
Vem ringde dig senast? boltish
Vad sa den som ringde? undra om jag ville gå på bio <3
Antal timmar sömn inatt? 13 timmar :o
Sov du ensam? ja


SENASTE PERSON SOM

Sov i din säng: boltish, skavfötters ha ha
Såg dig gråta: evvis
Fick dig att gråta: hehe.... pass
Du gick på bio med: boltish
Du gick på stan med: mickan
Skällde på dig: mamma
Skickade ett e-mail till dig: venne, har inte kollat min mail sen jag fick denhär datorn..

HAR DU NÅGONSIN

Sagt "jag älskar dig" och menat det? ja, man säger det väll aldrig utan att mena det? inte om man ät jag ialf
Bråkat med ditt husdjur? nej, eller asså jag har inget husdjur nu, men jag bråkade aldrig me smulan :)
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? nej tror inte det
Tagit du droger? nej!


OLIKA
Vad är du mest rädd för?
flodvågor, tsunami eller vad det heter, och att någon av dem jag håller kär ska dö eller att det ska hända dem nåt...    =(
Vilka kläder sover du i? oversised t-shirt och pyjamasshorts
Vart vill du gifta dig? i en kyrka...?
Vad hatar du verkligen? folk som ljuger, och folk som ljuger fast man har sagt att man vet att de ljuger, hängde du me?
Har du varit kär? såklart, seriöst och när man va liten och blev kär i alla som va söta :)
Kör du bil? nej, trafikfara skulle jag nog va då =)
Har du ett jobb? nä, eller asså, jag går ut me en hund, och sitter barnvakt
Gillar du att ha folk omkring dig? det är olika, är ju social, men ibland är det skönt att vara själv!
Är du ett hälsofreak? nej, inte freak..


STUFF

Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? ja, vem har inte de?
Är du ensam nu? i rummet eller i ett förhållande? :) svaret är ja på båda ha ha
Vill du gifta dig? Klart jag vill
Vill du ha barn? japp, livsglädjen, va skulle man annars kännt att man uträttat när man sitter där på 80 bast om man inte har barn?

FAVORIT

Rum i huset? mitt rum :)
Typ av musik? blandat
Månad? februari (födelsedag) december med snö, sommarmånader, höst med klar luft, vinter, vår, äh jag kan inte välja!


DE SENASTE 48 TIMMARNA

Gråtit? ja
Köpt någonting? kläder, en väska
Varit sjuk? nej
Sjungit? vad vore livet utan sång?
Sagt "jag älskar dig"? ja, till mamma ha ha
Velat säga till någon att du älskar hon/han? njäe
Träffat nån ny person? nej, fan va sorgligt
Saknat någon? ja
Kramat någon?  ja
Kysst någon? nej
Haft sex med någon? nej


SENASTE

Låt du hörde: poison prince
film du såg: bridget jones diary
Sak du stal: jag stjäl inte because i'm a good girl ;)

Senaste människa du slog: kmr inte ihåg :) men jag slåss inte offta :p
Senaste stora bussresan? till hit, hem hehe, från landet, men det var i somras...


FÖRSTA

Första bästa kompis: filippa sander
Första jobb: gå ut me sally :)
Första inhandlade skiva: en hits for kids tror jag, eller carola ha ha
Första begravning: för nån månad sen, farfar's <3
Första piercing/tatuering: hål i öronen






Dagens vill ha: venne riktigt, men man säger alldrig nej till pengar :)
Dagens klädsel: jeans, blus
Dagens smink: eftersom att det är helg så har jag inte sminkat mig
Dagens frisyr: inbakad fläta
Dagens händelse: en tråkig dag :) skämde ut mig
Dagens låt: youth of today
Dagens planer: dagen är slut :(
Dagens saknad: boltish kom hem för fan! (a)
Dagens dummaste: jag! helt klart korkad
Dagens drog: tuggummi
Dagens roligaste: brorsan fan
Dagens favorit: pandis fatttar ha ha
Dagens köp: har inte köpt nåt
Dagens godis: lördagsgodis :)
Dagens dryck: vatten..
Dagens läsning: systrar i jeans-andra sommaren
Dagens humör: blandat..
Dagens ord: flirrer, fattar fortfarande inte va hon ville?
Dagens ont: slog tån i tröskeln ha ha


men nu ska jag dra mig tillbaka och läsa min bok :)      <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0