Lördag 19:22

Hejsan!

Nu sitter jag här och försöker hitta lite roliga test =) har hittat ett roligt här: http://www.tiiamo.se/dmz/famedate/default.aspx
Jag fick Danny Saucedo Ush! =( ha ha inte kul !    Katinka har gått hem nu, hon gick typklockan sex. Vi hade jättekul =) vi tänkte gå och se Twilight, men det var superkonstiga tider :S Så vi stannade hemma hos mig och kollade på MiaOchKlara som jag fick i julklapp, jag har typ sett avsnitten 5 ggr, men jag trottnar aldrig! Katinka förstod mig verkligen haaha, speciellt på denhär scenen:
 
Så jävla kul, vi skrattade redan innan, men när hon kommer till: klättrar upp iiiiiigeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!!! Då höll vi seriöst på att kissa på oss! haha, ja men ialf, vi hade lite godig, nachochips, smörgåsrån, och te :)  Det var riktigt kul ialf =)

Men nu ska vi äta, lövbiff, klyftpotatis, grönsaker och bröd, mums :p

Kommentarer
Postat av: tinki

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahaha, iiiiigggggeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen ! hahhahahahaha.

2009-01-18 @ 11:56:11
URL: http://katinkas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0