.

Hejsan!

Har ni sett min nya bakgrund? Gillar? Hatar? Bryr er inte? =) ha ha!

Idag låg jag och drog mig tills  7:34, haha, morgonpigga jag liksom.... Vi började 8:15... kom 5 minuter sent, menmen, första gången denhär terminen, så.... =) Mördardagen vare... suh, typ tusen lektioner ju! Vi hade so-prov sista lektionen, men danny va sjuk, så vi hade farisa, jag säger bara: suck! Om nån bad om ett sudd, lite tyst till den bredvid, så konm hon å typ skrek  över hela klassrummet: "Don't talk! You're disturbing everybody in here!!" Jahapp, vem blev man mest störd av: en som viskar om ett sudd, eller hon som skriker..? Lista ut den ni!! Svårt eller hur?
Provet gick okej ialf =)

Nu sitter jag och nätshoppar lite =9 hih, jag får en kick av det liksom! Superfina vårkläder ute nu ju! Snart är det top model, hejar på Analegh, eller vänta e hon kvar? :S  *dåligt minne* men nu börjar det, hejs!

Tillägg 20:2
Nu kom jag på vem jag hejar på mest! Elina! Hon e cool =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0