Fredag

´Hejsan svejsan!

Nu har jag  ätit och kollat på let's dance, men det var för länge sen, klockan är 23:03 nu så.... =)
När jag skulle till dansen idag så kom jag 3 minuter sent, och då måste man använda kod för att komma in, jag tänkte ju liksom, men självklart, det är ju samma som förra terminen, men icke! Så då stod jag där, utan kod, och kom helt enkelt inte in.... Så jag ringde mamma för å kolla om det stod nån kod i bekräftelsemailet eller så, men nejnej, så vad gör man ?    Tillslut kom nån pappa ner??? Vem har egentligen med sin pappa liksom? =) gulligt... Men han visste inte koden :s nåja, han öppnade ialf, men när man gått upp så är det en till dörr, med kodlåg, jahappp.... kulkul... Men tillslut ringde mamma och sa att hon ringt till där jag   dansar, men de stängde typ 15:00? Men sen hade hon fått tag på nån snubbe som sa koden =9 så jag kom in tillslut, en halvtimme sen...

När jag kom hem så hade mamma hämtat ett paket med kläderna jag beställde härom veckan =) fast alla hade inte kommigt, så dthär var bara hälften ungefär, lägger in lite bilder sen =)
Men nu ska jag gå och lägga mig, sov gott!

(Jag tog inte kort på alla kläder)


Det var kjolen som jag fick hem, outfiten blir nog trogligtfis den jag har  på middagen hos M&M =)


vare nån som sa sommar?


supermysig polotröja!


Finfin =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0