1 februari 2009

Hejsan hejsan!

Februari! Jippie, snart fyller jag år (22 men ändå!) Jag blev sur igår vid middan, för jag fick reda på att jag kommer vara bortrest på min födelsedag,  det är sportlov, men asså, vi får lov på fredan, åker till skärsövålen på lördan och jag fyller år på söndan, så tyvär kommer jag inte kunna blogga, men vafan, jag får ju åka skidor på min födelsedag! Synd bara att pappa inte är med :/

Nu har jag vaknat ordentligt och desseutom ätit frulle, städat, och packat ner mina grejer till skidresan imorn! Bussanra går från skolan 7:00, och man ska vara där 6:50 eller nåt. Men jag tycker inte att det är så farligt, tröttheten slår inte till föränns nästa dag (alltså tisdag) och då måste jag plugga till no-provet, som jag glömde ta me hem i helgen, så smart är jag.... hehe...

Idag är det bara slappdag, gå promenaddag, och en allmänt tråkig dag... haha, ja, jag har faktiskt inget att göra, skulle varit med boltish, men hennes lillasyster fyller år, och hon har lovat att hjälpa till me kalaset, gulligt vaa? =)
Ikväll måste jag gå och lägga mig tidigt, eller ja, jag får väll vila, för även om jag behöver somna typ 9, så kan jag bara inte! Jag är helt enkelt för pigg då! Hur ska jag klara detta? taha! Våra lärare va ialf snälla, för på tisdagen börja vi  egentligen 8:15, men de låter oss slippa första lektionen, men det gav inte mkt om man säger så, vi börjar istället 8:50, men tanken var god!

Packlista till Kungsberget:

Flecetröja √
Halsduk √
Skidglajjor √
Strumpbyxor √
Sockor √
Täckbyxor √
Skidjacka √
Pengar
Mobil√
Headset √
Mössa √
Vantar √

Hmmmm, behöver man verkligen inte mer??? Jag hyr ju skidpaket så.... Men ändå? I så fall behöver jag ju ingen väska, bra, för man kan ju inte åka omkring med en väska i backen! taha =)
Hoppas att dom visar film på bussen, det gjorde dom när vi åkte till Kungsberget i 5:an! =)

Men nu ska jag ta fram resten! Hej så länge! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0