Aquaria

Hej alla som är pigga.... =9 taha, jag är trött, ooch det är redan innan vi har varit till Kungsberget och jag gått på 6:00!! hur kommer jag då känna mig imorgon liksom? =) men nu har jag  ailf lagt fram alla kläder och packat klart! Känns superskönt! så, trött men glad =)

Idag har vi varit på Aquaria =) Det var jättetrevligt ;) Laddar upp nåra kort sen, fast dom e inte så bra, för dom e tagna på min mobil... På väg dit så gick vi förbi Vasahamnen eller va det heter, och såg en svan som var fastfrusen i isen :( fett sorgligt vare, men vi ringde till 118800 och fråga om ett nummer till typ räddningsstation eller nåt, man kan ju knappast ringa 112 liksom? Men vi köa i en halvtimme, dom svara aldrig, så vi ringde igen, och fråga om ett nytt nummer, då fick vi nåt till typ brandkåren/räddnings.. grej =) taha, och då kom vi fram direkt, å sen skicka dom efter hjälp. Vi ärå riktiga djurälskare (a) hahaa =)

Jag  har läst nåra bloggar, å många ska gå å lägga sig 19:00, jaaa, nu e hon 19:26, ni ligger väll i sängen? Själv kan jag inte somna så tidigt, så det blir 22:00 för mig! Imorn får man lägga sig tidigare, det är då man blir trött! Imorn när klockan ringer kommer det vara svårt, men en halvtimme senare så är man pigg =) konstigt va? taha, men nu ska jag kolla om maten är klar, för jag är vrålhungrig!




Hrm, dethär inlägget har jag nu försökt lägga in i flera timmar, datorn krånglar! Menmen, nu ska jag lägga mig, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0