Skola :/

Hejsan hejsan!

Gissa om jag var trött imorse? Tur vi hade sovmorgon! SÅ jag undrar hur trött jag varit om jag gått uåå vanlig tid liksom... hehe, vi började med franska, no, lunch, svenska och sen so, taha, vi gjorde ju so-prov förra veckan, och jjag trodde vi skullr få reda på resultaten idag, så jag frågade, vår lärare: Ni får reda på resultaten på torsdag, eller nej fredag. Då trodde jag att allla skulle börja prata (33 elever) så jag skrek nästan till honom: MEN VI HAR JU INTE SO PÅ FREDAG!! taha, den märkte jag att det var knäpptyst, och jag började skratta, sen börja alla andra oxå skratta !?! XD jag skrattar när jag tänker på det haha =)

Men nu börjar top model! Hej Analeigh, Elina och Marjourine (kan inte stava!)

hugs! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0