Kungsberget

Hejsan!

Nu är jag (äntligen) hemma! Det har verkligen varit superkul på Kungsberget! Skidor hela dan, sovmorgon imorrn och bara åka skidor, vänta har jag sagt det...?

06:00 - Klockan ringer, går upp direkt! (För en gångs skull...!)
06:05 - Frukost, mammas hembakta bröd och juice =)
06:15 - Packa ner alla mina grejer, matsäck, skidglajjor m.m.
06:30 - Tar på mig mina grejer.
06:40 - Börjar gå till skolan.
06:50 - Yes! Precis i tid! =)
07:00 - Bussarna kör iväg ;)
10:00(ungefär) - Kommer till kungsberget!

Sen hyrde vi våra skidgrejer, jag fick ett par jätte omoderna pjäxor, med bara en spänning...? :O Så jag bad om ett par nya, med fyra som normala har... hehe, jag fick det direkt + ursäkter =) taha. Sen åkte vi från typ 10:40 ända till 12:30, då käka vi lunch! Hamburgare =) Det var helt okej faktiskt! Sen åkte vi till 15:30, då lämna vi in våra hyrda saker, bussarna åkte hem 16:00. Konstigt nog kändes bussresan hem längre än den dit, men det brukar vara tvärtom ju? =) Dom visa lite udda filmer, på väg dit Simpsons the movie - på svenska? taha, rösterna va heeelt puckade! Och på tbxvägen sällskapsresan, när dom e på kanarieöarna, den e helt okej, men hur många gånger har man inte börjat se den och sen tröttnat egentligen? Och sen började dom på en film som jag inte vet varen hette, men vi såg inte hela, och de va den enda som verkade bra jue...?
Våra lärare låter oss ha sovmorgon ända till 9:30 imorrn! Hyggligt vaaa? =)

Men nu är jag jättetrött, och ska nog titta på the holiday, som jag spelade in igår... Nej föressten det ska jag inte, för man kan inte kolla på inspelade filmen på datan, å inte på min dvd heller, och jag vill inte sätte mig i vardagsrummet.....

Ny plan:
Jag kollar på en disneyfilm som man behöver noll hjärna för, och bäddar ner mig i sängen med en kopp te, sen sover jag, eller så gör jag det direkt, även fast klockan bara är 19:27... =) sounds good?

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0