Godnatt!

Nu är grey's slut, jag tycker det är så sorgligt =) fick typ tårar i ögonen, men idag så kom jag på strax innan lunchen att det är ett år sen Åke dog...  :'( <3 sen dess har jag varit dämpad och känslig, förlåt för det alla!

Men somsagt så har det annars varit en toppendag, jag blir på så bra humör när det är bra väder ute! =) Så imorse strålade jag och vädret ikapp! Nej, inte från början.. hehe, jag kom typ en kvart försent till syslöjden, och sydde på mina pyjamasbraller, som ser ut att passa en gubbe som väger 300 kilo... men lärarn säger att de blir mindre sen, med sömmar och allt.. jag tvivlar på det! Efter det så var det so/musik egentligen, men musiklärarn var sjuk, så det blev dubbel so, vi jobbade på klimat-projektet så det var ganska lungt ändå, vi satt i datsalen hela tiden. Sen blev det 45 minuters rast, och jag, staffan, julia och knut gick till ullis och köpte festis taha! Det var då som min vårkänsla kom! =)

Men nu kom jag på att jag är skyldig staffan pengar för festisen, =) måste gå och ta fram dem inna jag glömmer, sen blir det sängen för min del, imorrn är det sovmorgon! =)

Hugs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0