Godmorgon <3

Sovit gått allihopa? Det har jag =) Sov till 10:30 idag hehe...  Sen gick jag upp och åt frukost. Inge spc me den, eller jo, istället för att rosta mackor så stekte ja dom med olivolja och så smälte osten taha =) mums! Sen körde jag lite wii med mig själv, sorgligt va? XD Snart blire lunch, rotfruktsbiffar, asså för dom som inte vet, rivna morötter och riven potatis, och ett ägg så det hålls ihop, och sen lägger man det i stekpannan (tunna som pannkakor) och steker, min typ favvolunch!!

Efter lunchen tänkte mamma att vi skulle spela bowling, gulligt av henne va? Hehe, sen klockan typ 16 ska boltish komma hit, vi ska bunkra upp med favoritsorten ben&jerry's chokolate fudge brownie (som också är den enda sorten jag smakat.... ) mumma :p Nej men juste, jag lovade ju bilder från igårkväll, så här kommer dom + the story!

Vi hämtade upp födelsedagsbarnet (okej vuxen, hon fyllde typ 46, venne riktigt..) och fortsatte mot mormor och morfar (Uppsala) När vikom dit så gjorde mormor den vanliga "tryckpåkindernasåattalltsminkgårbortrörelsen" och morfar körde kramen och "ojojoj, och, och snart ska ni få se egyptenbilderna! 700 stycken är det, och jag har en ny dataskärm! Jaa, 24 tum! Då ska ni få se!" (högteknologisk) =) så satte vi oss i vardagsrummet för att drika champagne, mormor hade köpt alkoholfri till mig och mamma (mamma skulle köra sen) men haha, det va så kul, för när vi kollade sen så var den 11% haha! Det hade blivit kul om vi fått va? :D Sen skulle vi äta, och mormor gör så himla go mat och anstränger sig ALLDELES för mycket stackarn =) Så till förätt var det tomatsoppa och ost och kex (ost&kex brukar man väll ha till efterrätt? tihi) Huvudrätt var rostbiff eller nåt, m svampsås, potatis och gele =) supergått, sen gick vi och fick  se alla egyptenbilder, eller ja nästan, för dom har världens sötaste katt baldric (Uttalas Boldrik) och han hårar väääldigt mkt, och jag blev typ allergisk mot honom... tur att födelsedafgsvuxna susse är sjuksköterska och har koll på vad jag skulle ta, för det hade inte jag kan jag säga =) och morfar hade ju sitt lilla föråd med allregimediciner, taha! Så då avbröts visningen, och tur det, för jag lovar han pratade 2-5 minuter påå  varge bild, ta det gånger 700 ni! Haha, sen blev det prinsesstårt, men efter maten kollade vi på resten av bilderna, så vi slapp inte undan för det :) men de va lite skoj, för sen kollade vi på gamla kort från när vi åkte skidor 2003 =) andreas min lillebror va så sööööööt! Medans jag var en liten skitunge =) (bilder kommer sen)  när vi hade baldric i knät (jag veeet, smart av mig som e allergisk, men jag kan inte morstå honom!) så utttäkte vi en knäl vid ljumsen =( han har kankse cancer, och det skulle inte va så konstigt, han e ju 18, men ändå.... dom ska till vetrinärn me honom stackarn :( Sen blev det presentöppning =) taha, och sen framåt 23-tiden åkte vi hem =)


Baldric <3


Förlåt att jag plågade er med en meterlång text och bara en (tråkig) bild, men jag tycker de e lite läbbigt att lägga ut bilder på mig och min bror som små eftersom att vem som helst kan spara bilderna,, =)

Men nu äre lunch hejsvej!

Kommentarer
Postat av: Linnea

har samma bakgrund på min fotoblogg! hihi :)

2009-02-08 @ 17:39:49
URL: http://cuitelinnea.blogg.se/
Postat av: Linnea

har samma bakgrund på min fotoblogg! hihi :)

2009-02-08 @ 17:40:08
URL: http://cuitelinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0