Gammla arkiv

Haha, jag håller på att titta igenom lite gamla arkiv här, och dehär är från 1:a månaden jag skrev, (det "intressanta" är markerat med tjocktext) Jag kommer ihåg det! =) de va lite roligt jue!


Onsdag :)

Jag gillar onsdagar, jag venne riktigt  varför... men de e nog för att vi börjar 10:10, men lektionerna e inte så roliga, först har vi matte, de e i och för sig ganska kul nu när vi år göra andra grejer, idag fick vi t e x. spela sänka skepp :p sen fick vi typ en timmes rast, vi satte oss på en bänk utanör skolan och solade lite ;) sen hade vi SO, vi skulle ha nåt föredrag om typ Venezuela... Wendela och jag stressade ihjäl oss för att få dt färdigt, och kom typ en kvart för sent :S å sen fick vi inte ens hålla föredraget... ha ha, sen vare lunch, dom tkr säkert att vi e för tjocka, för de va ba salld till lunch ha ha. sen satte vi oss vid kyrkan och åt glass, missade bussen till engelbrekt (slöjd) vi fick ta 4:an istället, vi träfa en fett skön gubbe vid  busshållplatsen hehe, han ba: vet ni va? vi: näe. han :   inte jag heller höhöhhöhö!.      upprepades också typ 10 ggr...   ha ha, men asså han va fett rolig =) sen hade vi sista slöjdlektionen i sexan ... :) jaa, sen gick jag hem och solade på balkongen, fast de gav inga resultat, ha ha. jae, sen åt vi middag, å nu sitter jag och skriver dehär :)

//Elin

Men nu ska jag göra mig iordning! God natt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0