?????

Men vafan, hur ska vädergudarna ha det egentligen? VA!?! För nårga dagar sen vare ju nästan vår-känsla, och idag vaknar man, å så snöar det? Vad menar dom med det liksom?!? Jag var nu tvungen att komma på att det finns vädergudar, vem ska jag annars skylla på???

Efter skolan var jag med Elsa och Julia, fast Julia gick efter en stund ... :( Vi hade köp godis från ullis, och när Julia gått så tog jag och Elsa en vandring ut i köket och gjorde äppelhalvor med kanel och socker, mums! Sen kolla vi på Tv. Sen gick vi ut igenn, och tog varsin apelsin, sen kolla vi på Tv. Sen gick vi ut i köket igenn, och jag hade berättat för Elsa att jag gjort en stor upptäckt härom dan, jag tål Ben&Jerry's!!! (För er som inte vet det är jag tokallergisk mot.... Mycket!) Sååå, gissa va Elsa trollade fram ur frysen? Toppengodis! (som morfar säger XD) Jag gick hem vid halv sju-tiden och fick makaronipudding, men gissa hur mkt jag orkade äta liksom? Jo, två portioner!! :O bara för att det va så ******* gått! taha, undrar hur många kilo jag gick upp idag? hmmmmm.... vet inte om jag vågar gissa?

Nu har jag pluggar matte ett tag (matteprov imorn) och det känns verkligen som att jag inte kan någonting!! Så nu hör jag hur boken skriker bortifrån skrivbordet "Eliiiiiiiin!! Vafan göru? Du måste pluggaaaaaa!?!! Hej svej så länge, vi hörs imorn!

Hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0