Darling I'm home!

Hejsan hejsan!

Nu har vi kommit hem efter en 10 timmar lång bilresa, sucksucksuck.... jag halvsov hela vägen och var dödstrött, men nu när det börjar bli läggdags så är jag inte alls trött, typiskt va? =) menmen, jag har ju inte skrivit på en hel vecka, och jag kollade mina besökare, haha, verkar som att alla fattar att jag varit bortsa, för jag har bara haft 10 besökare om dagen... haha, nu får ni börja besöka igen!! (snälla)

Jag fyllde år i söndags, (a) och haade därför en fullpackad väska med mig hem, jag fick be morfar att sätta sig på den för att den skulle gå igenn... taha! Menmen,  jag fick mycket som jag önskat mig =) t.ex. en plattång, pengar av mormor och morfar, en söt sjal och de två första twilightböckerna, nej jag är inte en i mängden som älskade filmen och därför vill börja läs böckerna 1) jag har inte ens sett filmen 2) en på min dans hade läst böckerna innan filmen kom ut, jag funderade på det redan då =) Men, jag blev besatt, och eftersom man kom hem från backen vid 4-tiden när liften stängde, så hade jag hela kvällen på mig att läsa (+ att det blev till 01:00 på natten...) jag läste ut dom på tre dagar, och är helberoende! Så nu måste jag beställa de två sista, men eeftersom att det är lördag idag och det är tre dagars leveranstid så kommer de nog inte föränns på onsdag eller nåt... =( suck, hur ska jag klara mig..?

Det var såååå mycket snö där, tycker jag ialf, stockholmsmänniska som man e (a), det var 130 cm snö, oh my god! :O en morgon så hade det snöar 35 cm under natten, så vi fick inte fram bilen först, vi fick skotta... =) haha, suprise!

Men nu måste jag packa upp så att jag inte behöver ta det imorgon, beställa böckerna, och så ska jag ringa till mickan och mickan =) men inte i den ordningen....

hugs <3 (härligt att vara tillbaka föresten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0