Arg/ledsen-dumkänsla!! (a)

hejsan, förlåt för mitt förra inlägg, men jag är på vääääldigt ickeglatt humör, så dethär blir ett kort inlägg! Denhär dagen var inte rolig, hände några tråkiga saker + att det inte gick bra på no provet, och som om det inte skulle kunna bli värre så åkte den ja heja på i top modell ut.... taha, okej det sistnämda spela ju ingen roll men...

Jag ska snart gå och lägga mig, jag är trött fastän klockan bara är 20:58, och jag fryser fastän jag har två tjocktröjor på mig, och jag är hungrig fastän jag precis åt, och jag är arg och ledsen, fast jag..... kommer inte på vf jag ska vara glad så.... hehee..... jag ska nog avsluta dethär inlägget innan min ledsen/arg-känsla smittar av sig... Men bara lugna, det går över snart hoppas jag, säker bara pms, och inte en släng av depression! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0