19:32 (torsdag)

Hej igen!

Jag har fortfarande inte pluggat franska, det är nog dax... =)

Pratade pricis med Boltish, 34 minuter, det längsta vi pratat  på telefon eftersom att hon inte är så mkt för telefon =) Vi prata lite om lovet, andra privata saker, och om min tjejmiddag, vi kom fram till att vi hittar på nåt själva eftersom att ingen har vår humor och det blir roligare om vi är själva!
Nu har jag precis smetat på mer xylocain på min jävla brännblåsa som jag fått... Ska väll lära mig franskan och sen packa... suck! Vi åker 8:00 på lördag morgon! Hur ska jag klara det!?! =) Såå... nu måste jag gå!

Hugs <3

Kommentarer
Postat av: katinka

vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ? jag tror inte mina öron ! blir det ingen tjejmiddag ? :'(

pussar.

2009-02-19 @ 21:50:36
URL: http://katinkas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0