Dikt

Hej allesammans! Kan ni tänka er att det är 3:e advent på söndag?!? Det kan inte jag... Det går för fort, jag hänger inte med! Idag berättade våran sv/eng lärare om stället hon ska flytta till i U.S.A. (seattle) och visade lite bilder. Hon visade en bild på en bil där det stod "New moon" och kom sedan in på att hon varit i Forks och så, alla tittade på mig... Haha, det finns fler fans i klassen, varför var det mig alla sa "Känns det bra nu?" till? Här är en fin dikt ett annat twilight-fan har skrivit, från Edward till Bella.

Take my hand
My cold Stone hand

There is only one way to be
Together,
Forever,
Eternity

I shall make you immortal
Travel with me

Bella dear sweetheart
I love you, you see

Torn by the heart
When I left you that day

I’m sorry Bella
Please forgive me

Take my hand,
Take it in marriage

And be with me wherever I go

I love you Bella
I love you so much

It only takes a look to know

To be a creature of the night
Roam with me, have no fright

I am at your side
Forever and always

I love you Bella
Marry me Bella
Kiss me Bella
I need you Bella

I made a promise
I learned to live with

I know you were afraid
Every time we kissed

But if you marry me Bella
Things will change

I will make you immortal Bella
So take this ring
We’re engaged

I know you love me Bella
You said it to my face

So marry me Bella
You’d look so pretty all dressed in lace

Just imagine it Bella
Imagine the bells

Imagine the happy cheers
Imagine the cheerful yells

Imagine the soft kiss
Imagine life with me

Please Bella,
Lets make it more than make believe

I love you
I love you
I will tell you forever

And I promise you
I will let go of you,

Never

Den är jättefin, men själv tycker jag inte att det stämmer in så bra i handlingen och så. T.ex. så vill han ju inte göra henne odödlig?

Ha en riktigt bra fredagkväll nu allihopa! (Ska ni kolla på Idol? Vet inte om jag ska, som sagt, Mariette är ute och om Erik vinner så dör jag!)
Kram Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0