Ledig

Hejsan svejsan!

Idag hade jag ingen klocka på ringning eller så. Lite kul att se hur länge man sover om man vaknar "av sig själv". Förut blev det framåt 12-13-tiden, men idag gick jag upp halv 10! Antar att det blir så när man har gått upp runt 8 de senaste väckorna.
Idag ska jag bara ta det lungt; gå och köpa skolgrejer som sagt, och kanske gå en sväng till mammas jpbb, men har ingen aning om vad jag ska göra där, haha!
Igår hade jag en liten film-kväll, gick in på youtube och sökte på lite olika tecknade filmer, det blev Askungen (aldrig sett den förut, bara det på julafton... kan ni tänka er?) och svanprinsessan (som jag bara sett på balett förut http://littleheart.blogg.se/2009/march/ kolla nästan längst ner) Haha, är det bara jag som älskar gamla tecknade filmer så säg?

Kram Elin

Åh, just det, jag lovade ju en bild....

Lite wierd, men det är i alla fall jag som tagit den på landet i början av
sommaren eller slutet av våren, vet inte riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0