Genom dina ögon

Hejsan!

Hur mår ni idag då? Själv mår jag bra.  Fast jag borde inte må så bra med tanke på att rykterna om att våran träslöjds-lärare är död var sanna... Tragiskt.

Första riktiga skoldagen idag. Känns ganska bra faktiskt! Men det är nog för att vi inte har börjat ordentligt än! Jag är nog galen (ja!) men jag gillar första skoldagarna, när man får nya fräsha böcker och skåpet inte ser ut som ett bombnedslag än. Nån mer?
Blev lite sur idag, för vi tog bara porträttfotot, klassfotot blir någon gång i september... *suck*

Efter skolan gick jag och Julia till Fältan. Josse hade nämligen talat om för oss att Midnight sun hade kommit ut på bok i akademibokhandeln. Jag: "Men är du sääker? Jag menar.... Den var ju inte klaaaar??" Josse: "Jo jag är säker, Genom mina ögpn heter den! Jag lovar!" Jag och Julia blev ju heeelt hyper! YES! Tack! Så vi gick och kollade efter skolan. Det visade sig att hon inte kollat så noggrant, det var "The host" som var översatt... En annan bok av Stephenie Meyer... Fan också!

Och så missade jag Gossip Girl... och jag som hade tänkt vara med nu... Jaja, kan ju ändå kolla imorgon istället, det går varje dag måndag-torsdag, vem orkar? Seriöst?

Hm... Jaja, ni får ha det så bra!
Kram Elin


Vi trodde ju att det var den först, "genom dina ögon" det
passar ju in liksom! Genom Edwrds ögon, men nejnej.
Det var en liten luring tycker jag... "Av författaren till
om jag kunde drömmma".

Kommentarer
Postat av: Anonym

Godnatt! =)



http://musicrecord.blogg.se

2009-08-26 @ 22:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0