31/8-09

Har kollat lite på gossip girl, läst några böcker, och har nu kollat lite på cdon.com om jag verkligen ska köpa 1a säsongen. Men jag tvekade liksom: "nää, det är så dyrt... om jag köper den och några böcker så blir det över 500..." Men sen, allstå, hur länge sen var det jag köpte något egentligen? Något "stort" allstå (d.v.s. inte tidningar, godis m.m.) och vet ni vad? Jag kom inte på det! SÅ länge sen var det! Så jag köpte den, och nu känns det så. jävla. bra! Det är 12 timmar, för 279 kr! Det är (mattefreak) 23 kr för en timme, haha. Jag köpte också 1a, 4e och 5e boken, jag har 2an och 3an sen tidigare.

Efter skolan idag gick jag och Julia hem till henne och kollade på harry potter och halvblodsprinsen. Jag har ju redan sett den (på bio) så jag fick förklara massa för henne, för den är från kina typ, med inte värdens bästa kvalité och den typ hoppade övet scener... Jag frågade varför, Julia: "du vet Kina Elin, allt är kopior..." Jo tack, nu vet jag! Väligt bra är den i alla fall!

Nu ska jag gå och lägga mig och förtsätta läsa den engelska boken vi fick i läxa, riktigt bra faktikt! Nej förresten, jag ska läsa "så länge vi båda andas", kom på att jag inte riktigt är klar med den! Hehe...
Sov gott!
Kram Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0