20/8

Det var det sommarlovet det.

Idag var det upprop. Haha, jag fattar egentligen inte varför de kallar det upprop... Det är ju bara rektorn som pratar. Jaja, lite sido-tankar bara. Sen gick vi till klassrummen och fick första-veckan-schema och sådär. Sen hade jag utvecklingssamtal, pratade lite om målsättningar och betyg, ja, ni vet. Eftersom att jag hade utvecklingssamtalet idag så är jag ledigt imorgon. Vad göra? Sen jag kom tillbaka från kollo har jag blivit extremt rastlös... Jag klarar inte av att bara vara hemma imorgon och inte göra någonting... Kanske ska gå till Fältan och köpa lite skolmatreal och så... Äh, jag vet inte!

Kram Elin


Tänkte försöka ha nån bild till varge inlägg, kan bli vad som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0