Tvätt och Tyra Banks - show

Hejsan svejsan!

Idag är det tvätt-dag för mig. Jepp, jag ska på kollo på torsdag, har jag sagt det? Så är det ialf, så nu tvättar jag det som ska med, för det finns nada chans att tvätta där, så man måste ha med sig kläder för 12 dagar! Haha, och man får ha en väska... Dilemma? Nä, tror inte det.

Just nu snurrar en omgång vittvätt runt i maskinen, och medans sitter jag och kollar på tyra banks-show. Det är några tjejer på 2-7 år som är med i massa skönhetstävlingar och får såndär... vad heter det...? Spraybehandling så att man ska bli brun ni vet? Aja, poängen är i alla fall att de grät, hemskt! Och så har de löständer så att man  inte ska se deras gluggar och tyra frågade "would you like to be pretty or smart?" "pretty"  Hemskt som sagt! och en var en pojk-flicka, hon tävlade bara för att hon ville ha pengar! Och hon hatade ögonfransarna för att hennes ögon rann och så.
Skönhetstävlingar, fine! Men för 5-åringar? Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0