Harry Potter och halvblodsprinsen...

... var ju den bästa av Harry Potter-filmerna! Jag fattar inte varför den har fått så dåliga recensioner. Den var väldigt annorlunda mot boken, ex. så hade de lagt till scener och ändrat mycket, men på ett bra sätt! Jag tycker den var väldigt annorlunda mot de andra för den hade väldigt mycket humor och så, det kändes inte som så mycket Harry Potter föräns på slutet... Herregud, nu låter dethät som en recension ju! Den var iallafall väldigt bra, längtar tills den kommer ut på dvd!

Kram Elin


Malfoy spelar en väldigt stor roll i denhär filmen.


Ron och Lavender var väldigt kul, de visade mer
i filmen än vad som stod i boken.



Har Snape varit på Voldemorts sida hela tiden? Haha! Jag vet, för jag har läst 7:e boken,
och kan knappt bärga mig tills DEN kommer ut på bio!


Voldemort som barn, så jävla läskigt.


...och som tonåring

Jepps, det var allt för tillfället, ha det bra!

Kommentarer
Postat av: fashionparade

har du läst sjunde boken, vet du att sjunde boken är uppdelad i två filmer. så det här är också sjunde boken.

2009-08-19 @ 12:04:36
URL: http://fashionparade.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0