220809

Tjoo!

Skrev jag igår? Förlåt om jag inte gjorde det. Äh, nä förresten, varför ska jag be om ursäkt? Det är min blogg. Jag skriver när jag vill. Punkt slut!

Igår kväll kollade mamma pappa och jag på filmen "catch me if you can". Eller, ja. Mamma och pappa såg inte hela, pappa blev så trött så han gick och la sig, och mamma somnade i soffan... Den var väldigt bra i alla fall!
Idag åkte mamma och jag in till IKEA och köpte lite stuff, men de hade ganska utplockat där nu så vi hittade inte allt... Vi gick också i lite affärer, jag fick ett par supersnygga jeans:

 

Ledsen för att bilderna sugen, menmen.

Jag funderar på att ta tillbaka dagens outfit, men är inte säker än, men jag tog faktiskt en bíld idag, kommer senare.

Kram Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0