Elin pelin är trötter (och nåt som rimmar på trötter)

Tjosan svosan!

Okej, detdär lät som ett piggt och glatt "hej" och det är raka motsatsen till vad jag är. Jag är dödstrött! Efter skolan var jag med isabelle, va hade picknick på taket haha! Sen körde wii lite vi (;D) och annat =) När hon gått var jag helt slut asså! Jag tänke slänga in ett litet inlägg, men internet funkade inte :S. Så jag tog en filt och lade mig ner för att blunda en liten stund (vid 18-tiden) och vid halv åtta kommer mamma och ba: Elin är du inte hungrig?   Haha, jag har aldrig i mitt liv (utom när jag var bebis då) somnat på dagen?? Sååå... jag är väldigt trött :)

Jag ska ialf lägga mig efter Sommer (kanal  1 klockan 21) och då ska jag läsa twilight! =) Läste ut min andra bok härom dan, så jag har börjat med "Om jag kunde drömma" igen, jag ska läsa om serien!! =) Har jag sagt det? Att jag börjat läsa den altså? Vet átt jag sagt att jag ska börja läsa den, men inte att jag har det? Jaja, nog om det. Imorgon är det ju sovmorgon, som vanligt, vi brukar börja 9:30, men imorn är so:n inställd, så vi börjar 10:20!!!! Guuuuuu va skönt asså!

Vet ni? Jag har kommigt på en sak, på morgonen är jag ju ganska seg, men jag har kommigt på att det är frukosten som tar tid! Mer än hälften av morgonen går åt till det, men jag klarar mig inte utan frukost på morgonen, så jag kanske kunde äta påväg till skolan? Nej föressten, hur skulle jag borsta tänderna....? Okej, jag ger upp...

Men ialf, på torsdagar äter jag aldrig frukost, speciellt när so:n är inställd, för då har vi bara matte, sen äter vi =) Så oj vad jag kmr kunna sova länge imorn!! =) Härligt!!

Kollade just min egen blogg för jag ville höra låtarna, och såg ju då att eftersom det är 1 april idag, och därför finns bara inläggen från igår på startsidan, haha! Om man inte läst min blogg ett tag tror man ju att jag skriver inlägg på 1 mening liksom! ((nej, bara desperate housewives-time!))

Oj vad långt dehär inlägget blev... hoppsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0