Tv-kväll, som tisdagarna bjuder på!

Tjena tjena!

Har precis koommit hem från ett so-prov Lag och rätt, det gick helt  okej, men nu vill jag inte säga mer om det, för jag har en klump i magen!! x) hehe,

Jag skulle gått ut med sally, men antonia hade slutat tidigare, så jag behövde inte ta henne :) Nu ska jag sitta vid datan ett tag, hehe (a) och sedan ska jag ta ett bad, läsa lite i boken vi fick i skolan idag, Sandor/slash/Ida, nån som läst den? Den verkar ganska bra ialf tycker jag :) haha, vi ska hinna till sidan 59 tills på måndag! omg, har de inga krav eller!?!

Ikväll blir det Ugly betty och Desperate housewives! =)  besatt! Ikväll ska det handla om dethär:

Ugly Betty
Betty vill att Amande ska betala sin del av hyran men hon har redan gjort av med alla sina egna pengar på kläder. Så Amanda och Betty tvingas arbeta tillsammans på en artikel med rubriken "Hur jag brände tiotusen dollar utan att spendera en enda krona".

Haha, whaat??

Desperate housewives:
För att visa Lynette att hon är en bra vän, försöker Bree fixa ett jobb åt Tom, men hennes välvilja misslyckas och leder till att Orson råkar illa ut. Carlos chef börjar använda Gaby till hjälp för att dölja sin otrohet. Edie börjar gräva i Daves förflutna.

Spännande!

Okej, imorgon vet alla Twilightfans (och andra också för den delen) att Twilight kommer ut på DVD!! längtar! Ska köpa den efter skolan!! hihi :)
 
men nu ska jag gjälpa brorsan med läxan, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0