Sov gott

Nu ska jag göra mig iordning och gå och lägga mig, imorgon ska jag med pappa till jobbet och vi måste gå hemifrån klockan 8, omfg! Hjälp...? Jaja, jag har ialf packat ner lite smått och gått att sysselsätta mig med under dagen, såsom "När jag hör din röst" designboken =), "The horse whisperer" och "Mean girls" haha, och så ska datorn självklart packas ner =) men uj vad jobbigt det kmr bli asså, vi åker tunndelbana (suck) och datorn ska ner i min handväska, hoppas jag har kvar min axel vid dagens slut...

Jag bakade scones ialf! Familjen mumsade i sig som galningar här, så det är nästan slut nu! Dom blev faktisk goda! =) haha *förvånad* Jag kanske laddar upp några bilder ... vem vet? Och jag bara säger det så att ni är förvarnade,förvänta er ingen uppdatering imorn föräns på kvällen, för de har typ inte trådlöst där eller nåt, menmen, jag kan ialf inte gå in på intenet med min dator, och jag tvivlar på att jag får tillgång till nån annan.... menmen : )
 
Sov gott nu mäniskor! Nu ska jag dusha, bädda ner mig i sängen och läsa När jag hör din röst! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0