Spiritteckningarna

Ledsen att jag inte skrivit tidigare idag, men jag hittade inte usbsladden till kameran, och jag lovade ju att första inlägget skulle ha bilderna på teckningarna, ellerhur? =)

Idag har jag varit på fotboll med pappa och andreas på råsunda, AIK-Halmstad =) det blev 1-0 till AIK så det var  ju kul =) Den började 15:00, så vi var tvugna att åka 13:30, eftersom att jag sov till 12 idag å vi kom hem vid halv sju så har jag inte gjort så mkt annat idag... hehe

Påsklovet kommer bli ett s.k. slapparlov :) Såhär ser veckan ut i nuläget:

Måndag: Baka scones (gå ner på stan och köpa domdär skorna som är för underbara?)
Tisdag: Följa med till pappas jobb, ta med Datorn, Twilight, och ett bra lokalsinne!
Onsdag: Åka till mormor och morfar =)
Torsdag: Hem?
Fredag: Hem?
Lördag:
Söndag:
Måndag: 

Som ni ser är jag ganksa "planlös" haha! Men jag tycker det är härligt att bara kunna göra ingenting! Men nu ska jag ladda upp bilderna till er och sen läsa, ja gissa?

Första bilden (blyerts) inte klar


Klar!


Mobba mig inte för denhär, den var liksom oseriös först, för att jag skulle göra lika fort som han som visade, men sedan blev det liksom att jag ville färglägga och att den skulle bli fin, men det var liksom lite sent då.... hhehe, men ganska bra blev den!


Kommentarer
Postat av: c

skit vad fin! Men om jag ska vara helt ärlig så tycker jag den var finare i blyserts! skit fin! =) <3

2009-04-06 @ 11:38:51
URL: http://conne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0