Fy ¤#%¤"

Jahapp. Här sitter man dårå. Med värk i käften. Superskönt är det. Verkligen. Jag fick räls i underkäken också idag, och spände den övre. Jag har bara två ord att börja med: Fy fan! Man mister liksom värdigheten direkt när man kommer in i tandläkarrummet. Det ligger en kille på 15-16 år i en stol (det är 2 i varge rum, jag vet inte varför) med ni vet en såndär grej som "töjer ut" munnen (haha!) Och jag har självklart svårt att hålla mig för skratt (han såg faktiskt inte klok ut!). Så lagom kul när jag lägger mig där och utsätts för samma sak... Spänner ut läpparna som fan och nyper överallt i en timme, åter igen: fy fan! Kulkul... Sen skulle man ta in en spegel i munnen från olika vinklar, och det känns som att antingen gommer, eller spegeln ska gå sönder, och man sitter och tänker på vad som skulle vara värst...

Haha, vet ni en rolig gej, hon som satte in den och så tuggade tuggummi, ovh ibland pratar hon ju och så, och jag ligger med öppen mun. Jag föreställde mig ju värsta scenariot med att hon tappar tuggummit i min mun. Haha, men det hände som tur var inte! :)

Så ikväll blir det tomatsoppa! Synd det, för jag är vrålhungrig! Brorsan sa att man inte såg någin skillnad mot när jag inte hade i underkäken också, men det känns ju...

Elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0