Skit. Allt. Är. Skit.

Hejsan!

Det bra.
Ledsen för dålig uppdatering idag! Vill ni veta vad jag gjort? Haha, jag hoppas det, för jag tänkte berätta:
Efter skolan så gick jag och skulle köpa Twilight! Konsum kollade jag på först: "Har ni fått in twilight?" "öööh, vaa?" suck, ica karlaplan: "Vad är det?" Samma sak överallt, ingen visst ens vad det var?!? Var har människorna bott de senaste månaderna? Haha, ja tillslut hittade jag den ialf på Onoff i fältan och lyckan var fulländad! Kollade på den direkt när jag kom hem =) den var bääääst! Sen var jag ju tvungen att ringa katinka och julia och säga var jag hittade den haha :)
jaaa, sen har jag väll läst boken som vi fick i skolan igår, man skulle hinna till sidan 59 tills måndag, jag är på sidan 201, 82 sidor kvar!

Det dominanta.
Nu är det sommer, men jag pallar inte kolla med min jobbiga morsa som bara klagar och hackar på mig just nu.  och brorsan bara håller med, den tystlåtna lilla skiten, och pappa är borta på fotboll. jag har alltid varit messt lik pappa. vi är varann inte så nära,  men de skulle vara skönt att ha honom här. Jag vet inte varför jag skriver dethär. kanske för att jag har pms. nu ska jag ta ett bad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0