Uäck!

Jag har precis sett en spindel på 2 cm i diameter krypa längs väggen bredvid altandörren, så jag sitter och hyperventlierar här.... Jag är så jävla rädd för spindlar, jag borde gå i terapi eller nåt, haha =)

Idag har jag väll inte gjort så mycket (varit ute ed Jackie, och dumma jag glömde ta en bild, kollat på film och läst "ljudet av ditt hjärta") vilket passar mig precis! :) haha

Mormor har ställt ut påskägg med godis över hela huset, och man går och småplockar hela tiden. Typiskt. När jag kommer tillbaka till skolan kommer jag rulla fram.

Haha, gu va kul, nu hör man M&M gnabba med varandra igen, mormor anklagar mofar för att ha ätit upp en big pac (glassmonster som han är) och han biter tillbaka med att hön slösar på vattnet och pengarna genom att köra en icke-full diskmaskin (ni vet vad man säger: gnabbas som ett gift gammalt par!) Men nu måste jag gå, man vill ju inte missa showen!

Hejjs <3

Kollade lite i arkiven på morfars dator, och eftersom jag inte orkar (ledsen) ladda upp bilderna jag tagit nu (får vänta tills jag kommit hem) så får ni lite bilder från sportlovsveckan i fjällen denhär vintern!



Haha, jag bjuder på den!
"Luch", klockan 11...



Stugan som vi alltid bor i =)




Jag kommer ångra mig sååååå mycket för dethär! Menmen, han knäppte några bilder på min födelsedagsmorgon, sååå: Såhär ser jag ut på morgonen (ni ska veta at jag ansträngde mig rejält för att le!! Och: INGA KOMMENTARER TACK!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0